Don Pedro
Medlem
Kom hem sent från jobbet idag för att upptäcka att det är blankis på hela uppfarten och det går knappt att ta ett steg utan att slå sig fördärvad. Så därför kastade jag i hinkar och spade och åkte till den kommunala grusdepån. På väg hem så ville inte bilen svänga i en tvär kurva så jag kanade ut i en snödriva. Ingen större fara, men fast satt jag. Så med hjälp av den medhavda spaden, mycket svett och allt grus jag nyss hämtat lyckades jag med nöd och näppe ta mig ut och hem igen och precis när jag svänger in på gården så kommer naturligtvis sandbilen bakom mig. När man sen lite senare får höra av en gormande fru om att det är livsfarligt därute, hämtade du inte sand, varför har du inte sandat så känner jag bara - vad fan gör jag här egentligen…
Nog för att det kan vara oväder och kaos i Spanien på sina håll men det här är absolut en anledning till att jag tillbringar en hel del tid i Spanien
.

Nog för att det kan vara oväder och kaos i Spanien på sina håll men det här är absolut en anledning till att jag tillbringar en hel del tid i Spanien