Svensk TV och internetuppkoppling

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Sommar18, 21 september 2019.

1. Kjell.H. Eriksson

Kjell.H. Eriksson Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Hej. Vi har just flyttat till Solkusten. Med en TV, en Laptop, HDMI-kabel och ett abonnemang hos Viking TV, (som sänder via internet) så ser du de flesta kanalerna från Sverige, men även Dansk och Norsk TV.
    Dom vill ha 25€/månaden. Jag har Chromecast oxå, men då ser man bara playkanalerna som ofta INTE är direktsända. Tv4-nyheterna går direkt! Kanske en del andra oxå.

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. Kjell Fohrman

Kjell Fohrman Känd medlem

Mottagna gillanden:
    351
    Jag har Chromecast och wifi i lägenheten och har inga problem med att se de kanaler jag kan se på hemma. Det är väl inte helt direkt utan sändningen har några få sekunders fördröjning, men det kan väl kvitta.

Dela sidan

Laddar...