Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag funderar på att installera internet från dvblab, kostar bara €109, har också Eurotele för tv, men slutar med det när vi åker hem till våren, tar även där dvblab till hösten, dom har ett enormt utbud på kanaler och även tv 1 + tv2 och av och på service, att man inte betalar när man är här känns bra, bara att inte betala för tv under sommaren betalar ju för installation hos leverantörer som har gratis av och på service
Vilka svenska kanaler har dom? Jag har mailat och frågat, men i vanlig spansk ordning inte fått något svar ännu efter en vecka.
rocio
TV3 finns fortfarande hos Eurotele, men vi fick ta med boxen och programmera om den, eller om vi fick en ny i butiken. rocio
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
Gissar att Worten i San Javier borde ha dessa, om det nu inte finns närmare än så:Om man vill undvika trådlös anslutning mella router och IPTV-box, så fungerar dessa enheter utmärkt. De skickar signalen via elnätet utan förluster. Länken är svensk, men jag har sett dessa i Spanien också. Vet tyvärr inte var i Torreviejatrakten.
http://www.kjell.com/sortiment/dato...atverk/homeplug/plexgear-homeplug-mini-p94055
Göran
Gissar att Worten i San Javier borde ha dessa, om det nu inte finns närmare än så:
https://www.worten.es/powerline-devolo-dlan-500-duo-starter-kit.html
Har själv kört liknande Devolo-pluggar via elnätet med gott resultat.
/ lefo1
Ett bra erbjudande
Vilka svenska kanaler har dom? Jag har mailat och frågat, men i vanlig spansk ordning inte fått något svar ännu efter en vecka.
rocio
Jag fick faktiskt svar från DVBlab för två veckor sedan, så jag är nöjdLåter ju trist, här kommer dom och jag har säkert missat nån: 1,2,3,4,5,7,9,10,11,12,tv4 film/fakta
Dvblab.com har nu kundservice paa scandinavisk happy
Ett bra erbjudande