Servicenivån i spansk/svensk bank

Diskussion i 'Spanien' startad av SolenLyser, 24 oktober 2013.

  1. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Jag har en liten dosa från Handelsbanken med mig till Spanien om jag skulle behöva betala/överföra under tiden jag är där. Har fungerat utmärkt.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. SolenLyser

    SolenLyser Guest

    Nu har jag fått ett utförligare svar från Swedbank. Banken vill kunna se en svensk id-handling. Den som är född i Sverige kan begära ett personbevis från Skatteverket. Med pass och personbevis skall det gå att ta ut pengar. På huvudkontoret på Hamngatan i Stockholm finns såväl mynt som sedlar. Det är bäst är att ringa i förväg och kontrollera vilka kontor som hanterar kontanter eftersom detta förändras med tiden.
     

Dela sidan

Laddar...