ludvig
Ny medlem
Hej, jag och sambon har besökt Fuengirola nästan varje nästan varje år på semester under de senaste 5 åren och varje år vi kommer hem och det blir svårare och svårare att lämna och efter detta år i juni var det ännu svårare så vi beslutat att vi vill flytta innan årets slut.
Vårt hus är till salu och vi skulle vilja köpa hyresavtalet på en bar, vi kommer att komma tillbaka i början av april för att titta på ett par barer och några lägenheter att hyra, Vad vi behöver veta är kan vi göra detta?
Vi båda har viss erfarenhet av att arbeta i bar. Eller snarare min sambo har arbetat i bar och restaurangbranschen. Vi vet att det kommer att vara hårt arbete, men vi både är vana att arbeta hårt.
Vi letar efter en bar för ca 40000 euro, och det vi undrar är finns det nog med semesterfirande i Fuengirola hela året runt för att hålla en bar levande så att säga? Vi har ingen målsättning att miljonärer på detta utan bara en livsstil som vi själva har valt och bo i ett skönare klimat.
Om jag kunde få några råd skulle jag vara väldigt tacksam.
Obs, vi är inte flytande på spanska men vi är kan lite grann och vi hårdpluggar
nu.
Vårt hus är till salu och vi skulle vilja köpa hyresavtalet på en bar, vi kommer att komma tillbaka i början av april för att titta på ett par barer och några lägenheter att hyra, Vad vi behöver veta är kan vi göra detta?

Vi letar efter en bar för ca 40000 euro, och det vi undrar är finns det nog med semesterfirande i Fuengirola hela året runt för att hålla en bar levande så att säga? Vi har ingen målsättning att miljonärer på detta utan bara en livsstil som vi själva har valt och bo i ett skönare klimat.
Om jag kunde få några råd skulle jag vara väldigt tacksam.
Obs, vi är inte flytande på spanska men vi är kan lite grann och vi hårdpluggar