gustav
Ny medlem
Nu är det så att jag flyger till Thailand nu på Måndag och resan dit ska ta ca 11 timmar om jag inte läst fel, och det mesta jag flygit tidigare var till Spanien ca 4 timmar tog det dit, och har några frågor. Jag flyger med Fritidsresor till Thailand.
Jag har så svårt att sitta still så länge, speciellt inlåst i en bit plåt 30 tusen meter upp i luften, börjar tänka på allt ifrån olyckor till, ja allt som kan hända.. men ska försöka jobba med detta innan. Har ni andra problem med dessa tankar när ni sitter i ett flygplan?
Skulle gärna vilja hör också från nån som veta hur är stolarna och benutrymmet? Som ex Swebussexpress?
Underhållningen? Visas det långa filmer eller korta?
Maten. Hört en massa om flygmaten, hur är den numera?
Vad är bäst att dricka för att slippa springa på toaletterna då jag inte gärna reser mig ur stolen mellan start och landning flygrädd som man är.
Om man ber flygvärdinnorna snällt, får man besöka piloterna där fram?
tack på förhand!
Jag har så svårt att sitta still så länge, speciellt inlåst i en bit plåt 30 tusen meter upp i luften, börjar tänka på allt ifrån olyckor till, ja allt som kan hända.. men ska försöka jobba med detta innan. Har ni andra problem med dessa tankar när ni sitter i ett flygplan?
Skulle gärna vilja hör också från nån som veta hur är stolarna och benutrymmet? Som ex Swebussexpress?
Underhållningen? Visas det långa filmer eller korta?
Maten. Hört en massa om flygmaten, hur är den numera?
Vad är bäst att dricka för att slippa springa på toaletterna då jag inte gärna reser mig ur stolen mellan start och landning flygrädd som man är.
Om man ber flygvärdinnorna snällt, får man besöka piloterna där fram?
tack på förhand!