Blir mer och mer sugen på att hitta en plats att bo under den kalla årstiden men måste nog avvakta till dess jag blir pensionär. Ca 8 år kvar till dess. Under tiden kollar jag runt på internet och har nu hittat hit. Har även följt programserien "En plats i solen" men inser ju att jag måste semestra i Spanien några gånger för att få en mer realistisk uppfattning om hur det är att bo där och vad det kostar.
Jag följer Preciosas och Ama de casas bloggar. Finns det fler här på forumet som har bloggar eller hemsidor en kan följa? Det är intressant att få se bilder från olika områden och att få lite inblick i hur vardagen kan te sig.
Har också förstått att det är mycket man måste sätta sig in i om man vill bo där en längre period. Ni har många informationsrika trådar om det här
Med vänlig hälsning,
Carina
Jag följer Preciosas och Ama de casas bloggar. Finns det fler här på forumet som har bloggar eller hemsidor en kan följa? Det är intressant att få se bilder från olika områden och att få lite inblick i hur vardagen kan te sig.
Har också förstått att det är mycket man måste sätta sig in i om man vill bo där en längre period. Ni har många informationsrika trådar om det här

Med vänlig hälsning,
Carina