Vad brukar ni ta hem för specialiteter i matväg

Diskussion i 'Spanien' startad av Patrick, 4 juli 2013.

  1. Eckhoff

    Eckhoff Medlem

    Blev medlem:
    3 mars 2012
    Inlägg:
    570
    Mottagna gillanden:
    3
    Och vad heter den?:confused:

    //Eckhoff
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Helen1

    Helen1 Känd medlem

    Blev medlem:
    16 juli 2012
    Inlägg:
    660
    Mottagna gillanden:
    271
    Hej Eckhoff!

    Nässprayen heter Rhinomer Fuerza 3 och innehåller havsvatten.
    Den finns i olika varianter, beroende av användarens ålder. 3:an är för vuxna och barn över sex år.
    Första gången en av våra döttrar provade den blev kommentaren: Den rensar hela vägen upp till hjärnan.
     
  4. goranwint

    goranwint Seniormedlem

    Blev medlem:
    4 juli 2008
    Inlägg:
    1.197
    Mottagna gillanden:
    9
    Kanske lite OT, men oftast får man frågan om man vill ha spray med eller utan konserveringsmedel. Jag vidhåller att i min ålder kan det behövas mycket av den ingridiensen.

    ));) Göran I Mijas pueblo
     
  5. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Jag köpte helt vanliga ibuprofen tabletter, för att användas här var tanken, men de kostade inte mycket (under 2€ för 40 st) och därför lär det bli mer av den varan. Att ta med hem...
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Minerva

    Minerva Medlem

    Blev medlem:
    18 februari 2011
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    20
    I maj åkte jag hem till Sverige från Miami med ett kryssningsfartyg till Barcelona. Mitt hotell där låg precis vid Las Ramblas och Boqueria matmarknad, så , förutom pata negra - köpte jag hem så många av mina älskade spanska får ostar (Torta del Casar, Idiazabal, Manchego osv) och åt de med sådan vårdnad, att jag fortfarande har några rester kvar ... om de inte gick på promenad av sig själva ;-)
     
    Last edited: 20 juli 2013
  8. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Hola Minerva!
    Kul att se dig thumb

    Jag förstår dig när det gäller dessa ostar. Svingott :D

    Ciao P :sol:
     

Dela sidan

Laddar...