Ta en fika?

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Carina B, 4 februari 2009.

  1. Carina B

    Carina B Ny medlem

    Blev medlem:
    4 februari 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,
    har precis blivit medlem i det här forumet. Jag har en tanke på att någon gång kunna flytta ner till värmen och bosätta mig i Torrevieja. Än så länge bor jag och arbetar jag i Nyköping, Sweden, heter Carina och är 45 år.

    Nu undrar jag om det finns någon eller några glada människor som skulle tycka det vore trevligt att snacka lite över nätet, eller träffas någon gång när jag gästar Torrevieja.
    Har bara varit där på snabbvisiter vid några tillfällen så jag har mycket kvar att upptäcka. Behöver förslag på vad man kan göra och se på. Ska åka ner en vecka på semester 12-19/2 2009.

    Som sagt, det skulle vara trevligt med tips på saker att göra, vi kan kanske ta en fika tillsammans eller kolla nöjesutbudet. Jag pratar inte spanska, däremot svenska och engelska.
    Ser fram emot svar. Vi hörs.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Manolo

    Manolo Är här för att hjälpa dig

    Blev medlem:
    9 januari 2008
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    50
    spanienforumet

    Hej och välkommen till Spanienforumet CarinaB! Jättebra initiativ, du kommer säkerligen komma ikontakt med folk som har liknande planer eller är på plats i Torrevieja! :)

    Hls JohanH
     
  4. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Carina B!
    Du får gärna mejla mig om ditt och datt.
    Bor i Torre. Vet en del om sta´n.
    [email protected]
     

Dela sidan

Laddar...