Spanskt simkort från Sverige

Diskussion i 'TV, Bredband, Telefoni' startad av Janne42, 31 augusti 2022.

  1. Janne42

    Janne42 Ny medlem

    Blev medlem:
    31 augusti 2022
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Finns det nåt sätt för mig att från Sverige få tag på ett simkort med spanskt telefonnummer utan att behöva åka till spanien?

    Har kollat online, men inte lyckats hitta nåt - i alla fall inte nåt som jag litar på till ett vettigt pris...
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    dotterns pojkvän betalar 10€/màn med Movistar. massa surf och unlimitied calls (inom spanien) movistar.com eller .es
     
  4. Janne42

    Janne42 Ny medlem

    Blev medlem:
    31 augusti 2022
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för tipset! Men vad jag ser kan jag inte köpa ett sånt abonnemang från Sverige väl? Utan då måste jag vara i Spanien för det?
     
  5. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    mycket möjligt. Gick in pà movistar.es och sàg att man kan beställa dem online. Men funkar kanske bara fràn Spanien
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Janne42

    Janne42 Ny medlem

    Blev medlem:
    31 augusti 2022
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    När jag går in och vill beställa så vill de ha ett telefonnummer av mig redan när jag ska regga mig och det blir lite svårt. :D
     
  8. maarli

    maarli Medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2008
    Inlägg:
    624
    Mottagna gillanden:
    20
  9. Svenne Apelsin

    Svenne Apelsin Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 oktober 2016
    Inlägg:
    215
    Mottagna gillanden:
    80

Dela sidan

Laddar...