Spansk besiktning

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av Sharky, 15 januari 2020.

  1. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Nu är det dags för första besiktningen Spansk bil. Hittar inte vad som skall vara med. Bilpapperna självklart ,försäkringspapper och sedan är frågan den kommunala skatten har jag autogiro på. Måste man ha bevis för denna eller ser de denna via data??
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Gyllis

    Gyllis Känd medlem

    Blev medlem:
    28 april 2017
    Inlägg:
    523
    Mottagna gillanden:
    604
    Bilpapper är allt som behövs – de har aldrig kollat skatt eller försäkring, antar att de ser det på datorn numera.
     
    Sharky gillar detta.
  4. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    beroende pà var du ska àka, rekommenderar jag dig att boka tid,
     
    Sharky gillar detta.
  5. Peztis

    Peztis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    23 januari 2012
    Inlägg:
    794
    Mottagna gillanden:
    112
    När jag bokar tid så står det att det är viktigt att man tar med sig papper på att man har försäkring. Jag har även printat ut kvitto på att det är betalat. Och skatten. Ligger i foldern i bilen hela tiden tillsammans med bilens tillstånd och tekniska dokumentation. Bara att ta med folder och pengar ...
     
    Kenth och Sharky gillar detta.

Dela sidan

Laddar...