Sjukgymnastik ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dicte

Ny medlem
Hej detta är mitt första inlägg någonsin i detta forum. . .

Jag har hyrt ett hus i Fuengirola, Malaga 29/11 till 2/5.
Jag har MS och söker en sjukgymnast som är ansluten till Spanska försäkringskassan. Jag hoppas att det finns någon i Fuengirola men annars får jag åka in till Malaga.
Vet ni var jag ska vända mig???
MVH
Benedicte

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
sjukgymnast i spanien Fuengirola

hej ! vad kul med en ny medlem ! här finns några sjukgymnaster i fuengirola, hoppas att du kan komam i kontakt med de och se om de kan vara nåt för dig .Antar att du pratar spanska annars kanske det blir svårt tror int ede pratar mycket engelska... lycka till MvH Frida

CENTRO DE REHABILITACION SANTA LUCIA
FISIOTERAPEUTAS
952 665 030
Independencia, 14
29640 FUENGIROLA (MALAGA)

FISIOTERAPIA DE ESCANDINAVIA S.L.
FISIOTERAPEUTAS
952 476 504
Av. Ramón y Cajal, 52

JOSE MANUEL BONILLA PARRILLA
FISIOTERAPEUTAS
952 592 170
Martínez Catena, 6

Last edited:
Tack snälla för hjälpen!
Jag pratar inte spanska... ÄN!

Vet någon var det finns uppvärmda pooler så jag kan göra mitt vattengymnastikprogram på egen hand?

Tror att de pratar svenska och norska på den mottagning i mitten, dvs FISIOTERAPIA DE ESCANDINAVIA S.L, pga de är skandinaver.

Ska finnas en uppvärmd pool i stans simhall. Kolla där!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen