Semesterbostäder efter kusten, pruta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det var goda nyheter, letar lägenhet just nu. Hur mycket ligger en genomsnittslägenhet på i månadshyra, under lågsäsong?

Jag betalar 450 € /månad inkl ström och vatten för 2 sovrum med totalt 4 sängar, stort vardagsrum, nyrenoverat badrum, liten separat toa, nyrenoverat kök, tvättmaskin på täckt uteplats, stor balkong med fönster/glasdörrar som ger mycket ljus där jag har sol från morgon till kväll och utsikt över beachen. 50 meter till beachen och 5-10 min gångväg från centrum. Långtidsuthyrning, som i mitt fall 7 månader, ger mycket lägre pris. PRUTA - det funkar ! ! !

Spanien!

Jag betalar 450 € /månad inkl ström och vatten för 2 sovrum med totalt 4 sängar, stort vardagsrum, nyrenoverat badrum, liten separat toa, nyrenoverat kök, tvättmaskin på täckt uteplats, stor balkong med fönster/glasdörrar som ger mycket ljus där jag har sol från morgon till kväll och utsikt över beachen. 50 meter till beachen och 5-10 min gångväg från centrum. Långtidsuthyrning, som i mitt fall 7 månader, ger mycket lägre pris. PRUTA - det funkar ! ! !

Jag såg att du bor i Spanien!
Va kul för dig, jag och barnen har varit på öarna (Peurto Rico)för två veckor sedan.
Ha en bra fortsättning
Victoria

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Mycket sen 2005

Hej!
Vad härligt det låter med 7 månader i Spanien om året. Mycket hänt sen 2005.Jag är nu helfrälst i segling.Därför har mina tankar gått till dig. Hoppas jag möter på dig på någon regatta någon gång.
Hälsningar Carina Borås

Olof Björland, det låter bra, hoppas att det håller i sig ett par år till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nya trådar

Back
Toppen