Nu är vår flytt nära =)

Diskussion i 'Teneriffa' startad av Axxet, 20 januari 2015.

  1. Axxet

    Axxet Ny medlem

    Blev medlem:
    21 mars 2014
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    2
    Hej!

    Vi har det bra =) Har varit mycket att stå i första tiden. Nu börjar vi komma in i vardagen.

    Fick internet för några dagar sedan, så nu är bloggen uppe =) Ska försöka uppdatera den kontinuerligt.

    Ha det gott =)

    teneriffamedfamiljen.wordpress.com
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej samma sak med oss som du skrev i bloggen man skall se med egna ögon för fotona ljuger .när vi såg våran lägenhet så sa min fru här skall vi bo hade tittat på 10 olika objekt innan jag skall följa din blogg ni har mycket kvar att uppleva .Ha en fortsatt trevlig dag
     
  4. Axxet

    Axxet Ny medlem

    Blev medlem:
    21 mars 2014
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    2
    Ja det är alltid det bästa att vara på plats, att kunna känna för en lägenhet direkt.

    Förstår att folk vill få fram det bästa med sina bilder, men jag tror de hade tjänat mer på att ha mer ärliga bilder =)
    Vilken del bor du i Erkki?

    Jättekul att du vill följa bloggen =) Ha en trevlig dag, du med.
     
  5. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej jag bor inte på Teneriffa ,men har varit där för min fru skulle ha fått jobb på Vintersol men vi ville inte bo på södra sidan .Så vi väntade tills vi blev pensionä rer ,Så nu bor vi utanför torre på fastlandet .jag tycker ni valde rätt del :):):):)
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. MagnusH

    MagnusH Medlem

    Blev medlem:
    22 juli 2014
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    3
    Vad roligt att du bloggar Axxet!

    Har varit inne flera gånger på er sajt :)

    Keep up the good work!
     
  8. Pooh

    Pooh Känd medlem

    Blev medlem:
    15 april 2011
    Inlägg:
    639
    Mottagna gillanden:
    111
    Välkomna till er första "Calima"!
    Lite blåsigt och dammigt på Teneriffa idag, eller hur!
    Luftfuktigheten är extremt låg också.. bara 20%, mot normalt runt 70% eller mer...

    För mer info om Calima, se min väderblog. (Se länkarna i signaturen)

    --Pooh
     
  9. Mariahannas

    Mariahannas Ny medlem

    Blev medlem:
    3 april 2015
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Bankkonto

    Hej. Hur gjorde ni när Ni öppnade bakkontot för att föra över köpesumman. Gjorde ni det på plats eller från Sverige?
    M
     

Dela sidan

Laddar...