Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien.Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
- Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
- Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna.
- Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
- Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Usch vad arg jag hade varit!"suck" om planet gått hade jag varit framme i Torre nu, lunch på nåt mysigt ställe om nån timme,,,,,, men pga den jäkla strejken sitter jag istället på ett jäkla kontor och roddar,,,Surt sa räven![]()
Ett bra erbjudande
American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ojdå, beklagar
Men, är det inte bara inrikes och flyg mellan nordiska länder som omfattas?
/keyvan
jag skulle också flyga idag.6.45 från Arlanda.Never never mer med Norwegian.Ingen avbokning, tar pengar och adjö lax odlarna
Ett bra erbjudande
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
jag skulle också flyga idag.6.45 från Arlanda.Never never mer med Norwegian.Ingen avbokning, tar pengar och adjö lax odlarna
Riktig tråkig upplevelse, men pengarna du betalt för resan har du rätt att få tillbaka, det vet du va? Dock skiter väl Norwegian i dina övriga utgifter och planer.
Oavsett flygbolag så tycker jag det är så jävla illa av facken att gå ut i strejk. Anställningsavtalen må vara orättvisa och dåliga men en strejk drabbar ju inte bara piloterna utan även resenärerna, övrig personal som jobbar på flygplanet och även en del av personalen som arbetar på flygplatsen.
Det finns andra sätt att lösa sådana här konflikter.
Jag lider verkligen med er som drabbats.
Nej, planet till Alicante som skulle avgått 06.45 i morse blev inställt. Våra vänner som skulle åka med den avg. bokade om till Madrid och sedan med ett annat bolag vidare till Alicante. Själv ska jag iväg 19.45 i morgon. Kanske iaf, det beror på Norwegian.
rocio
Ett bra erbjudande
Vad ska man åka med då?
SAS ser jag som ett gammalt monopolföretag som Telia och dom brukar många gånger bete sig som så.
Kreditkortsföretag måste dock betala tillbaka pengarna om det är inställt.Pengarna är tveksamt om du får tillbaks citerar från deras hemsida" Lowfare kan avbokas utan extra kostnad senast 4 tim efter bokning.Efter 4 tim är bokningen inte återbetalningsbar";![]()
Pengarna är tveksamt om du får tillbaks citerar från deras hemsida" Lowfare kan avbokas utan extra kostnad senast 4 tim efter bokning.Efter 4 tim är bokningen inte återbetalningsbar";![]()
Ett bra erbjudande