Mercadona shopping online , någon med erfarenhet??

Diskussion i 'Mat & Dryck' startad av Sharky, 12 februari 2019.

  1. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Såg en Mercadonabil göra en leverans. Blev nyfiken , kollade upp det. Mycket riktigt de har shopping online , någon som har erfarenhet av detta?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej ja det kan även vara så att du har handlat mycket och får det hemkört även Coonsun har hem körning här jag bor
     
    Sharky gillar detta.
  4. Canopus

    Canopus Aktiv medlem

    Blev medlem:
    20 augusti 2014
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    218
    För att spara på miljön ska ju Mercadona sluta med plastpåsar från april, så att börja köra ut mat till kunderna i bilar kanske då blir ett sätt att kunna klimatkompensera uppåt?
     
    Sharky gillar detta.
  5. Anca

    Anca Aktiv medlem

    Blev medlem:
    4 augusti 2013
    Inlägg:
    607
    Mottagna gillanden:
    142
    Har inte provat Mercadonnas online köp men ser dom med kärror i vårt område så även vi har tänkt prova.
    Perfekt för allt tungt.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Gyllis

    Gyllis Känd medlem

    Blev medlem:
    28 april 2017
    Inlägg:
    523
    Mottagna gillanden:
    604
    I mitt område har Mercadona och Consum leverans av varor, ingen webbhandel. Smidigt tyckte jag och försökte få dem att köra hem ett lass åt mig när jag hade gäster. Icke. Var en service de enbart hade åt kommunens äldre invånare, pensionärerna. Bra för dem, men jag får släpa vidare.
     
  8. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    brukar (brukade?) ju ha gratis hemkörning om man handlade för över x €. Använde det innan vi flyttade ut pà landet. nu har vi inte täckning.
     

Dela sidan

Laddar...