la Gomera

Diskussion i 'Kanarieöarna' startad av bengank, 8 december 2008.

  1. bengank

    bengank Ny medlem

    Blev medlem:
    18 januari 2008
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi ska till La Gomera i februari. Vi tänker vandra men även vila.Är tacksam för tips och goda råd om vandringar, mat utflykter osv.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. george

    george Ny medlem

    Blev medlem:
    12 januari 2008
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag och min fru åkte över med färjan till La Gomera men vandrade tyvärr inte. Samtidigt så vet jag att det är mycket bra vandring där.
    Berg och dalar över hela ön...

    Om jag inte minns fel så läste jag om vandringsleder etc i First Class guideböcker. Ta dig till en bokhandel ;-)
     
  4. Bosse

    Bosse Ny medlem

    Blev medlem:
    3 mars 2008
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0
    La Gomera ett fantastiskt resmål.
    Det finns att få tag i på ön kartor med utprickade leder att vandra och även företag som har guidade turer.
    Vi var där själv i febr. och klimatet var bara så gott.
    Maten är god och missa inte canariapotatisen.
    Lycka till
     

Dela sidan

Laddar...