Långtidshyrning av bostad i Gran Alacant

Diskussion i 'Alicante' startad av LiseB, 22 juni 2014.

  1. LiseB

    LiseB Ny medlem

    Blev medlem:
    21 januari 2013
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Tänkte nu ta ytterligare lite hjälp här på forumet då det funkat alldeles underbart bra hittills :)

    Undrar om någon kan rekommendera/tipsa om firmor/privatpersoner eller andra som hyr ut bostäder på lång tid i Gran Alacant.

    Jag och min son på 5 år kommer flytta ner i februari/mars nästa år och jag ska plugga spanska de första 6 månaderna i Alicante och sen jobba och min son gå på förskola och sedan skola i Gran Alacant/Alicante.

    Vilka är seriösa/trygga och går att lita på? Någon som har några bra erfarenheter? Någon som kanske till och med känner någon som hyr ut?

    Kollat lite med OP group spain, är dom bra?

    Som alltid är jag oerhört tacksam för all hjälp vi kan få.
    Mvh, Lise
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. familj på vift

    familj på vift Ny medlem

    Blev medlem:
    16 oktober 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    är också ev på väg

    Hej såg att du är på väg ner till Alicant. Jag går också I de planerna. Vi var ner för ca en månad sen och hade då kontakt med företaget ett hus i solen. De hyr ut för både kort tidsboende och för en längre tid. Sök upp dem på få så hjälper de dig vidare
     

Dela sidan

Laddar...