Kvinnliga mailvänner i Spanien

Diskussion i 'Presentationer!' startad av acarvidsson, 3 september 2008.

  1. acarvidsson

    acarvidsson Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    1
    önskas av en svenska,snart 60,gift,nybörjare i spanska språket, med många int.Hasta luego!!
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Anna-Lena

    Anna-Lena Guest

    vänner i spanien

    Hej acarvidsson, va kul, har du någon mailadress man kan nå dig på?

    mvh Anna-Lena
     
  4. acarvidsson

    acarvidsson Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    1
  5. acarvidsson

    acarvidsson Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    1
    mailadress:[email protected]
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. acarvidsson

    acarvidsson Ny medlem

    Blev medlem:
    3 september 2008
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej Anna-Lenna

    hoppas du sett min mailadress,glömde sätta ut den!
    m.v.h.a-c
    acarv [email protected]
     
  8. majebell

    majebell Ny medlem

    Blev medlem:
    23 september 2008
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej,

    Jag heter Maria och söker nya kompisar från Sverige.
    Jag kan hjälpa dig med spanska språket.
    Vi hörs

    /Maria
    [email protected]
     
  9. Zoom

    Zoom Ny medlem

    Blev medlem:
    27 april 2008
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    0
    brevvänner spanien

    Hej majebell, förlåt om jag kapar tråden, men hur är det att bo i Zaragoza? Är det en trevlig stad? Hört en hel del gott om den stan nämligen så är sugen på att åka dit, men skulle vara kul att få höra från en som bor där. :confused:
     
  10. majebell

    majebell Ny medlem

    Blev medlem:
    23 september 2008
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Zoom

    Zaragoza har 700000 invånare (5:e stad i Spanien). Zaragoza ligger mellan Barcelona och Madrid eller Bilbao och Valencia. Det är lätt att åka till Madrid, Barcelona, Valencia och Bilbao. Det finns en tåg (Altaria) om du vill åka till Sevilla (5 timmar).

    Jag rekommenderar Zaragoza om du vill lära dig spanska snabb. Det finns inte många turister här (vi har inte havet när).

    Jag föredrar Sverige hehehe men Zaragoza är bra. Klimatet är inte så kallt. Normalt är väder trevlig. Solen skiner :). Det blåser ibland.

    Distanser (bil och bus):
    - 3timmar och 30 minuter = havet (Salou/Tarragona-Costa Dorada)
    - 3timmar och 30 minuter = bergen (Pirineos aragoneses - Jaca - Candanchú // -åka skidor-
    - 3timmar och 40 minuter = Barcelona
    - 3timmar och 30-40 minuter = Madrid
    osv

    Ja, det är en trevlig stad. Det finns många affärer och barer, pubar... nattlivet är mycket bra (det finns många zoner för att välja)

    Skriv till mig om du vill veta mer :)

    Ursäkta min svenska :(

    /Maria
     

Dela sidan

Laddar...