Kontakter i Torrevieja

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Cheynne13, 15 oktober 2013.

  1. Cheynne13

    Cheynne13 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 maj 2013
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0
    :):)Jag letar efter någon som flyttat ner och som ev kan träffa mig i Torrevieja. Ska ner till Guardamar del Segura hela november men vill få så mycket "kött på benen" som möjligt under denna tid. Planerar att flytta nästa år.
    Har tidigare skrivit på denna sida men är inte så duktig på det så jag kanske gör fel :( kan inte hitta var jag skriver nytt, så det hamnar väl lite fel;)
    Skulle bli så glad om jag kunde få lite kontakter, med så många som möjligt.:):)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Jag rekommenderar Más Amigos, Nordiska klubben, Aktivitorrevieja osv...Du kan bli medlem i dem (den sista är gratis) och -vips- har du fått kontakter.
     
  4. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Hej Cheyenne13!
    Vi har varit med i MásAmigos sedan start. Där kan man låna böcker och filmer, läsa dagstidningar och ta en fika med hembakta bullar. Dom arrangerar resor, både längre och endagsutflykter, till närliggande städer och byar. Dom ordnar kurser av olika slag. Dessutom har dom tema-träffar inom div. ämnesområden t.ex. skattefrågor, sjukvård och hälsofrågor, försäkringar och annat som kan vara nyttigt att veta för oss "invandrare":).
    Gå in på hemsidorna hos föreningarna som Rinconada nämnde och läs om allt som erbjuds. Mycket är gratis och en del arrangemang kostar en del, men det är inte fråga om några rövarpriser. Årsavgiften är runt 300 sv.kr. och man får en mycket bra tidning (MásAmigos) , Bulletinen, flera gånger/år.
    rocio
     

Dela sidan

Laddar...