köpa hus i spanien men var?

Diskussion i 'Köpa och sälja fastighet' startad av ba2008, 18 januari 2011.

  1. Torpgardan

    Torpgardan Ny medlem

    Blev medlem:
    4 juli 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej alla glada!

    Jag samarbetar med en välkänd och inarbetad mäklarfirma på mallorca. Min samarbetspartner har många objekt och mycket kontakter vilket givetvis är bra då man ska köpa eller hyra bostad.

    Är det någon som är intresserad av ett nytt liv på mallorca? Om ni vill köpa eller hyra lägenhet eller hus hör av er till mig! Jag säljer även affärsverksamheter.
    [email protected]
    vänliga hälsningar David

    Vänliga hälsningar David
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    bra klimat

    Hola,
    Detta kan jag intyga! Jag fick ont i foten i våras och var mest orörlig en längre tid. Dock tog jag mig med lite möda och mycket besvär ner till Torrevieja, värmen och Medelhavets salta bad. Efter två-tre veckor var foten bra och jag kunde gå hur långt som helst. :sol:
     
  4. Patrick

    Patrick Admin

    Blev medlem:
    9 januari 2008
    Inlägg:
    1.140
    Mottagna gillanden:
    31
    Hej!! Va kul att du är tillbaka, många är vi som har saknat dig! :)
     
  5. uora

    uora Medlem

    Blev medlem:
    5 september 2010
    Inlägg:
    310
    Mottagna gillanden:
    6
    Enig! Välkommen tillbaka! ;;;)
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Tick, tack!Jag har saknat alla goa vänner här på forumet också! Jag har lärt mig så mycket av er!
    :)
     

Dela sidan

Laddar...