Jag ska flytta till Torrevieja *glad*

Diskussion i 'Presentationer!' startad av Djurjouren, 1 juni 2008.

  1. Djurjouren

    Djurjouren Ny medlem

    Blev medlem:
    24 mars 2008
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    0
    Nu söker jag ju givetvis nya bekanstkaper som också bor där.
    1 augusti går flytten för mig och mina två barn , en flicka på 5 år och en pojke på 7 år.Själv är jag en ensamstående tjej på 35 som på vinst och förluts säljer allt jag äger i sverige och ger mig ut på nya marker :).
    I sverige jobbar jag som personlig tränare för folk med värk eller som vill specialicera sig på nån idrottsgren, främst ridning men allt möjligt förekommer, samt försörjer jag mig även på aktiehandel.I Spanien kommer jag att läsa komvux på distans från Sverige (målet är att bli psykolog)vilket innebär att jag kommer att resa till Sverige ungefär 1 gång i månaden.
    Mina barn ska gå på svenska skolan i Costa Blanca och jag kommer att bo på
    Urb cortijo real II i Torrevieja. Jag har ingen aning om var det ligger då jag aldrig varit där.
    Jag är väldigt social av mig och älskar och behöver ha folk omkring mig. Jag gillar djupa diskussioner som absolut inte får handla om politik, däremot gärna om konstiga saker som motsäger sig allt akademiker tror sig veta:).

    Jag söker alltså vänner att fika med, laga och äta mat tillsammans med, rida med, diskutera med och framförallt som har barn i samma ålder som mina barn.
    Känns bra att känna någon dit jag ska.
    Hoppas vi ses i augusti :)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Luckyjoe

    Luckyjoe Guest

  4. shilpa

    shilpa Ny medlem

    Blev medlem:
    22 juni 2008
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    0
    hör gärna av dig till mig.

    Hej jag skrev till dig tidigare funderar på att flytta ner jag med e själv med min son på nyss fyllda 7 år. E själv 28 år och hoppas på att hitta jobb där nere. snälla hör av dig till mig så kan vi kanske prata ihop oss. Bor nu i stockholm.
    Kram linda
     
  5. Cecilia

    Cecilia Ny medlem

    Blev medlem:
    8 augusti 2008
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej
    Vad roligt att det finns fler ensamstående mammor på väg till Torrevieja. Mina planer just nu går ut på att flytta ner just efter nyår. Blir lite struligare med skolgången för min son men med jobb och så blir det det enklaste.
    Jag har en son på nästan 6år som nu får gå sitt första skolhalvår i Svergie och sen börja på en internationell skola i närheten av Torrevieja.
    Söker även jag vänner att umgås med och har de barn i samma ålder som min son kan det ju inte bli bättre :).
    Bor i stockholm just nu och har inte ordnat nåt boende i Torrevieja än, löser det under hösten nån gång.
    / Cecilia
     

Dela sidan

Laddar...