Intervju med personer som bor i Spanien

Diskussion i 'Övrigt - Ordet är fritt' startad av MagnusH, 26 oktober 2014.

Tags:
  1. MagnusH

    MagnusH Medlem

    Blev medlem:
    22 juli 2014
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    3
    Jag vill göra ett par intervjuer med svenskar som bor - eller är på långsemester i Spanien.

    Vi är själva på gång att flytta ner till Teneriffa nästa år och vill höra mer om landet.

    Jag har själv bott i Malaga.

    Intervjuer om tips, råd, upplevelser och ris och ros om det fantastiska Spanien.

    Vore riktigt kul att få höra din berättelse och upplevelser om du vill vara med.

    Intervjun presenteras på vår resesajt.

    Hoppas det är ok att fråga detta. Annars får Admin ta bort detta inlägg.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. MagnusH

    MagnusH Medlem

    Blev medlem:
    22 juli 2014
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    3
    Nu har jag gjort en intervju med rektor Tommy Isaksson på svenska skolan Teneriffa.

    Tommy ger massor med bra information om skolan och hur det fungerar för familjer med barn där.

    Tommy är en van utlandssvensk, men är relativt ny på Teneriffa.

    Man får många bra svar om skolgång, klasser, hur det fungerar och mycket annat i intervjun.

    Hoppas det är ok att berätta detta. Annars får Admin ta bort detta inlägg.

    Du hittar intervjun om du följer länken i signaturen:
     
  4. MagnusH

    MagnusH Medlem

    Blev medlem:
    22 juli 2014
    Inlägg:
    136
    Mottagna gillanden:
    3
    Hej igen!

    Jag intervjuar gärna fler personer som bor i Spanien.
    Oavsett vart :)

    Hör av dig via DM. Tack på förhand!
     

Dela sidan

Laddar...