Handla på ikea på nätet?

Christinaw

Ny medlem
Hej

När jag går in på ikea.es, så verkar det inte finnas någon möjlighet att handla via nätet. Kan det vara så illa, eller är det jag som är blind?

Det går att göra inköpslistor, men det verkar bara vara som stöd till ett besök pånett varuhus.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Tack! Jag förstod inte att man måste gå in under respektive varuhus, utan trodde att det kunde göras från den centrala hemsidan. Dock är jag osäker på om min provins täcks

Köpte hela köket med vitvaror i Murcia samt en massa annat, kostade 79€ för leveransen och levererat ända in i köket.

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag använde nyligen EasyFlatPax och det funkade klockrent. De skötte inköpet i Murcia (de lägger ut!), levererade hem till min lägenhet i Torrevieja och bar in alltihop, för ca 26% av inköpspriset - varierar lite med hur mycket man köper för, jag köpte en soffa, en skomöbel och en hatthylla, extrakostnad 130 euro.

Det var jätteenkelt, jag bara mailade Loria vad jag ville ha , tydligt med namn och pris, och sen var det bara att betala kontant vid leverans. Trevliga, snabba och tiden de gett mig stämde. De ringde även när de var på väg för att stämma av leveransen. Kolla om de är verksamma där du bor...
De erbjuder även montering av möblerna. En Hemnes dagbädd skulle kosta 112 euro att få monterad.

Nya trådar

Back
Toppen