fastigheter i Torrevieja

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hola!

Denna sida är rätt bra. Har massor av bankåtertagna objekt.
Dessutom är Andy Fox en trevlig prick :D

Jag sökte en liten studio..nu skickas allt från slott till koja under
30.000E åt mig..tyvärr utanför Torre också..men det får man ta
när han är en kul figur..
Sajten är lätt att söka på om man har region,stad,pris,mm och karta längst ner.

Spanish Bank Properties | Repossessed Property Spain

Kom på att jag inte kan gå i god för hur seriösa dom är förstås..men samarbetar antagl med bankerna.

Ciao P ;;;;;)

Last edited:
Javisst Peter. Fynda, nu när man kan låna pengar till 0 ränta...

Vafalls..kan man låna till 0 ränta? Menar du den banken som har 3 års ränte/amorteringsfritt? Men sen så..får man väl bita i det sura äpplet?

Eller har du nå´t annat du vet om? Intresseklubben antecknar..:D

Ciao P ;;;;;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag hörde/läste detta någonstans (minns inte var = altzheimers...) att det finns en bank som heter JAK (jord, arbete +?) som lånar ut till medlemmarna till 0€ ränta. Det enda är att du måste samtidigt spara motsvarande summa under lånets löptid. Dvs om du lånar 100 000 kr under tio år, ska du spara sådär 880kr per månad. Mer info hittar du här: Medlemsägd bank utan ränta | JAK Medlemsbank

Jag hörde/läste detta någonstans (minns inte var = altzheimers...) att det finns en bank som heter JAK (jord, arbete +?) som lånar ut till medlemmarna till 0€ ränta. Det enda är att du måste samtidigt spara motsvarande summa under lånets löptid. Dvs om du lånar 100 000 kr under tio år, ska du spara sådär 880kr per månad. Mer info hittar du här: Medlemsägd bank utan ränta | JAK Medlemsbank

Ok..jag är så Spanieninriktad så jag trodde det var en spansk bank..
Jo jag har hört talas om den men ska jag spara där så är jag 110 år innan
jag kan låna...man är ju "rökt" redan vid 50 när det gäller att låna..inte många
år man får så det blir hög amortering..:mad: speciellt om man inte är resident..och
inte äger något av värde..Gott humör hjälper inte haha..

Ciao P ;;;;;)

Last edited:
Nej, du behöver inte vara 110 år... :D Grejen är den att du lånar ett antal kronor och sen sparar du i banken samtidigt, under tiden du har lånet. alltså det ungefär som vanlig bank. men du har inte ränta. Och när låntiden är slut, då har du dina sparade pengar där...

Nya trådar

Back
Toppen