tunnan55
Ny medlem
Vi började frekvent åka till Spanien för ca 3 år sedan i jakt på vårt dröm hus, vilket vi hittade utanför FInestrat. Under denna tid och dessa besök har vi online bokat hyrbil som förmedlats av AutoEurope, vilket fungerat utmärkt. En del ggr bokat med x-tra försäkring och ibland utan. Sist i Januari (2017) bokade vi igen och bilen hyrdes av RegordGo. I deras skade formulär vid uthämtande av bilen fann vi x-antal skador, samtliga återfanns på bilen. Dessvärre påstods senare vid hemkomst till Sverige att en mindre skada på bakre dörr (skåpbil) orsakats utav oss. Då vi både hade bilder som deras egna skaderapport vid upphämtning som bevis bestred vi detta i veckor gentemot både AutoEurope som RegordGo. Men dessvärre utan framgång, RecordGo kvarhöll 400€ ifrån depositionen och påstod att skadan som återfanns på deras rapport var en avsaknad utav vindavvisare och ingen buckla!! Självklart känner vi oss utlämnade och besvikna, detta kändes som ett rent bedrägeri utav RecordGo och ingen support ifrån Autoeurope. Vill göra er uppmärksamma på dessa utstuderande skojare.