Erfarenheter (bra eller dåliga) av att hyra ut...

Diskussion i 'Hyresmarknaden' startad av vikingafrun, 17 april 2017.

1. eagle

eagle Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    En sådan kontakt är nog det bästa, frågan är vart man hittar en Karen? :)

Jag förmodar att hon driver det som företag, har du någon kontaktuppgift eller hemsida till henne?

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Ska ni boka flyg eller hotell så vill vi rekommendera följande tjänster:
    • Flytta till Spanien - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad).
    • Hotels.com - Sök och jämför hotell i Spanien. Hitta det bästa och mest prisvärda hotellet.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på info@spanienforum.se.
  3. Hitta de bästa och mest prisvärda flygbiljetterna till Spanien med Flygresor.se!
  4. eagle

eagle Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    En sådan kontakt är nog det bästa, frågan är vart man hittar en Karen? :)

Jag förmodar att hon driver det som företag, har du någon kontaktuppgift eller hemsida till henne?

5. Helen1

Helen1 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    68
    Jag skickar ett PM.
    /Helen

eagle gillar detta.
  6. Remi

Remi Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Jag är intresserad att hyra ut min lägenhet i Costa Blanca Benidorm.Har n något kontakt eller hemsida till Karen som ni talade om. Tacksam för hjälpen.
    Remi

Dela sidan

Laddar...