En glad pensionär!

Nu känns det bra som ämnet beskriver,
IMG_3085[1].JPG IMG_3091[1].JPG En glad pensionär!!
Vädret är ju bara strålande i Torre,,Hoppar i plurret för fjärde gång idag,,Nästa vecka kan det bli 27 grader,,
Ha de bra nu alla glada pensionärer,,:D

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Börjar just få lite ordning i lägenheten efter en månad i Orihuela,allt går ju lite tyngre när man inte hablo espanol, så skönt att vara pensionär njuter verkligen i fulla drag,snart dax att byta kök,sen lite finputs så är allt klart att börja nya livet här i soliga spanien. tack alla på forumet för alla goda tips jag fått här. Med vänlig hälsning Henrik

Hej,,,Badar hela vintern,,Tror att 15 som lägst,,Men en underbar känsla när solen visar sej ,,:)
,,Aldrig varit här i april..

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Det var soligt på Teneriffa igår och då blir det varmt i vår 100% soluppvärmda jacuzzi. Temperaturen i vattnet minskar några grader under natten men nu på morgonen var det 27 grader.
Skärmavbild 2017-03-03 kl. 07.43.29.jpg
Under 25 grader är för kallt för mig, i havet är det högst 19 grader.

Last edited by a moderator:
Jag tror inte detta..I så fall hade fler badat,,
Jag har varit ensam varje gång,,Plus Teddi då,,Kanske det var Wikipedia där jag läste att vattentemperaturen i februari var 12 grader,,
Hela julhelgen var jag i,,Då mätte jag 16 grader,,Låna en temp. av en granne i Denia,,
Trevlig helg,,Ut o bada nu alla Pensionärer,,:):)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.

Jag tror inte detta..I så fall hade fler badat,,
Jag har varit ensam varje gång,,Plus Teddi då,,Kanske det var Wikipedia där jag läste att vattentemperaturen i februari var 12 grader,,
Hela julhelgen var jag i,,Då mätte jag 16 grader,,Låna en temp. av en granne i Denia,,
Trevlig helg,,Ut o bada nu alla Pensionärer,,:):)
Hej trevlig helg teddi men o bada nej tack som någon skrev över 25 grader eller mer

Ja så här ser en Glad Pensionär ut,,:D En Selfie,,hahaa,,
Får passa på att tacka för ett bra forum,,Vi åker hem snart,,Kanske återkommer ,,
Så det blir ett halvår SIESTA,,För att lägga in bilder från Sverige kanske inte lämpar sej på detta forum,,
Det blir ett halvår med husbil ock mycket fiske,,Tack ock Hej,,
IMG_3075[2].JPG IMG_3096[1].JPG

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

Visar igen att väder o temp oftare är något bättre på Costa Blanca då det är som viktigast - vintertid.

Nya trådar

Back
Toppen