Bygga jordskepp i Spanien?

Shaytana

Ny medlem
Hej på er !
Det är så att jag och min sambo har en liten dröm att flytta till Spanien och bygga oss ett jordskepp. Jag lider av svåra vinterdepressioner och har provat oräkneliga mängder mediciner, utan större framgång.
Så det enda alternativet vi har kvar är att flytta härifrån.
Vi har bestämt oss för Spanien, men har inga kontakter alls och det är svårt att hitta i internetdjungeln. Så jag undrar om någon vänlig själ här känner/vet om någon som flyttat och byggt sitt egna jordskepp/passivhus? Det vore så fint om man kunde få tag på någon som kan lite tips o trix och saker man behöver tänka på.
Vi är också väldigt intresserade av eko-byar eller liknande så vet ni om någon man skulle kunna hälsa på så vore det jätteuppskattat! :sol:

Tack på förhand !
//Sanna

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Intressant läsning Nalle. Tack! Jag visste inte att det fanns sådana byggen i Spanien, men varför inte...

Tack så jättemycket! Har kikat på den innan men hittade den inte igen. Så himla fint de gör, blir fanatiskt sugen! Men man får väl vara realistisk Och bo någon annan stans, lägenhet eller så.

Nya trådar

Back
Toppen