Hej! Jag har i ungefär ett års tid rekat lite inför ett fastighetsköp i spanien. Jag brukar läsa trådarna allt eftersom de kommer in. Den senaste jag läste gällde priser i Los Altos och den skapade lite fler frågor ifrån mig då jag tyckte mig relativt uppdaterad på prisnivåerna i Alicante-området. Det jag, och säkert många med mig, undrar är var det är trevligt att bo. Det jag är ute efter är ett radhus i flera våningar alternativt duplex eller quattro. Min mardröm är att hamna i ett område där alla hyr ut och det är party bestående av fulla britter.
Om man kan lägga sisådär 90000 euro kontant vad föreslår ni då för en familj bestående av två vuxna och två barn, 16 och 18 år. Jag är lärare och kommer spendera minst 10 veckor om året där. I framtiden tänker jag och min man flytta dit. Vi kommer att bila ner till sommaren under två veckors tid för att titta på lämpliga objekt.
Tack i förhand för hjälpen
Camilla
Om man kan lägga sisådär 90000 euro kontant vad föreslår ni då för en familj bestående av två vuxna och två barn, 16 och 18 år. Jag är lärare och kommer spendera minst 10 veckor om året där. I framtiden tänker jag och min man flytta dit. Vi kommer att bila ner till sommaren under två veckors tid för att titta på lämpliga objekt.
Tack i förhand för hjälpen
Camilla