LeoneSweden
Ny medlem
Hasta luego! :eyes:
Någon som har ett bra tips på hur man får tag på en lägenhet för långtids hyra?
Lägenhet önskas hyra p Gran Canaria för lång tid. Någon som vet var jag kan finna en?
Jag är en man från Sverige på 61 år som söker en möblerad bostad att hyra för längre tid på Gran Canaria.
För en person, bara mig.
Söker en mindre lägenhet, 1-2 rum, kök, dusch m toalett.
El och vatten.
Helst på sträckan mellan Las Palmas och ner till söder, gärna nära kusten.
Har inga husdjur.
Röker inte.
Seriös, och skötsam.
Intressen: Konditions träning, gym, natur, långa vandringar, sport fiske, läsa och allt som gör livet till en fröjd.
Kan inte Spanska och i full färd med att studerar detta språk nu.
Pratar Svenska och Engelska.
Har du en lägenhet till mig som jag kan få hyra för en längre tid? Under några år?
Ja då är du välkommen att ringa mobil nummer: 046708198084 o +46708198084.
Eller skicka mail till min E-post adress: [email protected] .
Tackar på förhand.
Med vänliga hälsningar Lennarth Arwidsson från Sverige i Europa. thumb
----------------------------------------------------------
Hola!
Soy un hombre saludable o manejable de Suecia en 61 años buscando un apartamento alquilar por períodos más largos de tiempo en Gran Canaria.
Para una persona, sólo a mí.
Buscando un apartamento más pequeño, 1-2 habitaciones, cocina, ducha y WC.
En cualquier punto de la ruta entre Las Palmas y hacia el sur, preferentemente cerca de la costa.
No tienen ningún animal.
No fume.
Un poco pedante, serio y educado.
Intereses: fitness, entrenamiento, gimnasio, naturaleza, largas caminatas, deportes de pesca, lectura y todo lo que hace que la vida en una delicia.
Puede a no español, estudiando este idioma.
Hablan sueco e inglés.
¿Tienes un apartamento para mí como puedo conseguir alquilar por un período prolongado de tiempo? ¿Hace unos años?
Pues bien, eres bienvenido a llamar al número de móvil: 046708198084 o + 46708198084.
O envíe un correo electrónico a mi dirección de correo electrónico: [email protected].
Gracias de antemano.
Sinceramente Sean Lennarth Arwidsson de Suecia en Europa.
Någon som har ett bra tips på hur man får tag på en lägenhet för långtids hyra?
Lägenhet önskas hyra p Gran Canaria för lång tid. Någon som vet var jag kan finna en?
Jag är en man från Sverige på 61 år som söker en möblerad bostad att hyra för längre tid på Gran Canaria.
För en person, bara mig.
Söker en mindre lägenhet, 1-2 rum, kök, dusch m toalett.
El och vatten.
Helst på sträckan mellan Las Palmas och ner till söder, gärna nära kusten.
Har inga husdjur.
Röker inte.
Seriös, och skötsam.
Intressen: Konditions träning, gym, natur, långa vandringar, sport fiske, läsa och allt som gör livet till en fröjd.
Kan inte Spanska och i full färd med att studerar detta språk nu.
Pratar Svenska och Engelska.
Har du en lägenhet till mig som jag kan få hyra för en längre tid? Under några år?
Ja då är du välkommen att ringa mobil nummer: 046708198084 o +46708198084.
Eller skicka mail till min E-post adress: [email protected] .
Tackar på förhand.
Med vänliga hälsningar Lennarth Arwidsson från Sverige i Europa. thumb
----------------------------------------------------------
Hola!
Soy un hombre saludable o manejable de Suecia en 61 años buscando un apartamento alquilar por períodos más largos de tiempo en Gran Canaria.
Para una persona, sólo a mí.
Buscando un apartamento más pequeño, 1-2 habitaciones, cocina, ducha y WC.
En cualquier punto de la ruta entre Las Palmas y hacia el sur, preferentemente cerca de la costa.
No tienen ningún animal.
No fume.
Un poco pedante, serio y educado.
Intereses: fitness, entrenamiento, gimnasio, naturaleza, largas caminatas, deportes de pesca, lectura y todo lo que hace que la vida en una delicia.
Puede a no español, estudiando este idioma.
Hablan sueco e inglés.
¿Tienes un apartamento para mí como puedo conseguir alquilar por un período prolongado de tiempo? ¿Hace unos años?
Pues bien, eres bienvenido a llamar al número de móvil: 046708198084 o + 46708198084.
O envíe un correo electrónico a mi dirección de correo electrónico: [email protected].
Gracias de antemano.
Sinceramente Sean Lennarth Arwidsson de Suecia en Europa.
Last edited: