Billigaste flygbolaget till spanien?

Diskussion i 'Flyg' startad av Djurjouren, 1 juni 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Djurjouren

    Djurjouren Ny medlem

    Blev medlem:
    24 mars 2008
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag kommer att flyga ganska regelbundet Spanien-malmö/kastrup och vill ju givetvis få ner kostnaden för detta. Har även 2 små barn med mig varj egång på 5 och 7 år. Vilket är det mest ekonomiska flygbolaget och var bokar Ni?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. willea

    willea Ny medlem

    Blev medlem:
    17 februari 2008
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0
    flygbolag till spanien

    Rekommenderar helt klart någon av dessa, Ryainair, Sterling eller Norwegian.no! Beror lite på när du åker, de är olika billiga beroende på vilket datum samt hur många bokningar du har. Ibland kan också SAS har hyfsade priser, men 75% av gångerna åker jag med Ryanair när jag åker ner. Såg också att medlemmen "George" har lagt in en mängd flyglänkar mm på forumdelen "Övrigt".
     
  4. sofie

    sofie Guest

    sas

    Hur är SAS egentligen, hur ligger de till i pris om man ska till spanien?
     
  5. towei

    towei Ny medlem

    Blev medlem:
    29 april 2008
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    0
    Det beror väl lite på vart i spanien du ska åka? men sterling tror jag ligger bra i pris, om man inte ska åka till en destination dit ryan air flyger. Personligen väljer jag dock bort ryan air pga deras usla service.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. Evelyn

    Evelyn Ny medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2008
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0
    det är sant towei, de har en urusel service, å andra sidan får man det man betalar för.. Men kan man vara utan detta, så håller de väl iallafall vad de lovar?
     
  8. Susanna

    Susanna Ny medlem

    Blev medlem:
    23 februari 2008
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0
    Inte alltid, ställer de in ett flyg så har man gått miste om både resan och biljetten ;( Läste bara för några veckar sedan om en svensk ungdomsidrottsklubb, som skulle åka ner någonstans i Spanien tror jag, de hade sparat i åratal, resan gick på 70-80000.... planet ställdes in av någon anledning... och där försvann också deras resa!
     
  9. maarli

    maarli Medlem

    Blev medlem:
    11 mars 2008
    Inlägg:
    624
    Mottagna gillanden:
    20
    Kolla också airberlin.com som flyger Köpenhamn - Alicante och även Göteborg -Alicante. Hyfsat billigt när det inte är sommarlov..
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Laddar...