Ama de casa och Preciosa..

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Vet ni, gott folk, att idag 17.11 ör det 15 år sedan det var snökaos i Göteborg. Allt stod still. Om man ville till jobbet fick man ta skidorna! Vilket några gjorde...
Tacka vet jag Torre!!!!

Preciosa: Härliga bilder på blogget! Först trodde jag att det var du som var Ama de casa... (man kan ju ha olika namn)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Preciosa: Härliga bilder på blogget! Först trodde jag att det var du som var Ama de casa... (man kan ju ha olika namn)

Nej nej...jag skulle nog inte orka blogga tror jag. Man måste som Ama
vara rolig och påhittig och fota bra om man ska få behålla sina
läsare. Och våga outa sig själv och sin omgivning...
Ama har en så kul blogg och dom har ju rest i hela världen så hon har
mycket att berätta och visa.
Hon ser det lilla i det stora och kan skämta om "ingenting". Sån´t behövs
också i vår "tunga" värld..
Bor dessutom i Torrevieja och granne med mig så det blev en överraskning
när jag halkade in på hennes blogg och fick se min gata..:D

Ciao P ;;;;;)

Men Preciosa! Du är ju jätterolig! Och du verkar vara snacksalig också...Visst skulle du kunna blogga. Försök nu bara "halka" vidare...

Men Preciosa! Du är ju jätterolig! Och du verkar vara snacksalig också...Visst skulle du kunna blogga. Försök nu bara "halka" vidare...

Haha, tack :D

Nej jag spammar ju detta forum så mycket så vissa kanske tror
att jag har detta som en blogg...
Det räcker bra.

Ciao P ;;;;;)

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen