Advokat/skatteombud/deklarationshjälp/jurist

casa2014

Medlem
Hej!

Är det några forummedlemmar som har någon advokatbyrån att rekommendera i Torrevieja?

Pålitlig, lätt tillgänglig och resonable arvode årligen. Skriv gärna hur mycket de ta för avgift så slipper jag "shoppa" runt. Jag klarar att kommunicera på både svenska och engelska.

Jag vet många rekommenderar Abaco men jag har skrivit till dem utan respons. Måste ringa, kanske?

Lämna gärna era förslag.

Med vänlig hälsning + tusen tack.

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Jag tycker också du ska testa att ringa. Tjejen i receptionen pratar svenska, och dom har flera medarbetare som pratar svenska. Det är bara att berätta vad det gäller så får du kontakt med rätt person. Vi hade Nina som vår kontakt, mycket trevlig och professionell i sin yrkesroll.

Jag har bara gott att säga om Abaco och har faktiskt aldrig hört något illa om dem.

ABACO

Även jag använder ABACO och är mycket nöjd med allt fortlöpande stöd vi får. ABACO ledde oss genom hela processen i vår etablering.

Senast skrevs spanskt testamente enligt senaste EU-direktiven.

Tack till alla! Vilken skillnad när man ringer. Får svar direkt. Extra tack till Preciosa som gav mig direkt nummer till reception med svensk personal. Ha en riktig bra dag i Torrevieja.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej!

Är det några forummedlemmar som har någon advokatbyrån att rekommendera i Torrevieja?

Pålitlig, lätt tillgänglig och resonable arvode årligen. Skriv gärna hur mycket de ta för avgift så slipper jag "shoppa" runt. Jag klarar att kommunicera på både svenska och engelska.

Jag vet många rekommenderar Abaco men jag har skrivit till dem utan respons. Måste ringa, kanske?

Lämna gärna era förslag.

Med vänlig hälsning + tusen tack.

Hei
Syns disse er ok, vet ikke hvordan de er i pris, men veldig fornøyd.
http://scandiclegalservice.com

Vi gjorde vårt bostadsköp med hjälpa av Abaco, dom är duktiga och seriösa men verkar ha väldigt väldigt mycket att göra, vid vissa tillfällen har vi tyvärr haft svårt att få tag på vår kontaktperson för att få hjälp. :(

Har fått tipset att kolla med Scandinavian Management SL som också ska vara duktiga. Någon som har erfarenheter av dom?

Vi har sedan 2001 använt Danil Service i Torrevieja och dom är underbara att ha att göra med med. Jag kommer inte ihåg vad vi betalar.

Spanienforum

Sponsrat inlägg

Ett bra erbjudande

American Express SAS Eurobonus
Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK.
6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa. Kortet är gratis & utan årsavgift.
Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.

Nya trådar

Back
Toppen