Advokat/skatteombud/deklarationshjälp/jurist

Diskussion i 'Torrevieja' startad av casa2014, 22 februari 2016.

  1. casa2014

    casa2014 Medlem

    Blev medlem:
    1 maj 2014
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Är det några forummedlemmar som har någon advokatbyrån att rekommendera i Torrevieja?

    Pålitlig, lätt tillgänglig och resonable arvode årligen. Skriv gärna hur mycket de ta för avgift så slipper jag "shoppa" runt. Jag klarar att kommunicera på både svenska och engelska.

    Jag vet många rekommenderar Abaco men jag har skrivit till dem utan respons. Måste ringa, kanske?

    Lämna gärna era förslag.

    Med vänlig hälsning + tusen tack.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
  4. kinng

    kinng Moderator

    Blev medlem:
    24 juni 2014
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    64
    Jag tycker också du ska testa att ringa. Tjejen i receptionen pratar svenska, och dom har flera medarbetare som pratar svenska. Det är bara att berätta vad det gäller så får du kontakt med rätt person. Vi hade Nina som vår kontakt, mycket trevlig och professionell i sin yrkesroll.

    Jag har bara gott att säga om Abaco och har faktiskt aldrig hört något illa om dem.
     
  5. Ottsch

    Ottsch Medlem

    Blev medlem:
    18 april 2014
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    4
    ABACO

    Även jag använder ABACO och är mycket nöjd med allt fortlöpande stöd vi får. ABACO ledde oss genom hela processen i vår etablering.

    Senast skrevs spanskt testamente enligt senaste EU-direktiven.
     
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. casa2014

    casa2014 Medlem

    Blev medlem:
    1 maj 2014
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack till alla! Vilken skillnad när man ringer. Får svar direkt. Extra tack till Preciosa som gav mig direkt nummer till reception med svensk personal. Ha en riktig bra dag i Torrevieja.
     
  8. sh57

    sh57 Medlem

    Blev medlem:
    8 september 2012
    Inlägg:
    233
    Mottagna gillanden:
    2
    Hei
    Syns disse er ok, vet ikke hvordan de er i pris, men veldig fornøyd.
    http://scandiclegalservice.com
     
  9. Daniel C

    Daniel C Aktiv medlem

    Blev medlem:
    4 juni 2015
    Inlägg:
    249
    Mottagna gillanden:
    43
    Vi gjorde vårt bostadsköp med hjälpa av Abaco, dom är duktiga och seriösa men verkar ha väldigt väldigt mycket att göra, vid vissa tillfällen har vi tyvärr haft svårt att få tag på vår kontaktperson för att få hjälp. :(

    Har fått tipset att kolla med Scandinavian Management SL som också ska vara duktiga. Någon som har erfarenheter av dom?
     
  10. Celsa

    Celsa Ny medlem

    Blev medlem:
    27 februari 2014
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi använder Rodas Consulting och är mycket nöjda med dem. Fråga efter Betty (uppvuxen i Växjö).
    www.rodasconsulting.com
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. kalle123

    kalle123 Ny medlem

    Blev medlem:
    26 mars 2013
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    1
    Vi har sedan 2001 använt Danil Service i Torrevieja och dom är underbara att ha att göra med med. Jag kommer inte ihåg vad vi betalar.
     
  13. Farbror Sven

    Farbror Sven Medlem

    Blev medlem:
    31 oktober 2013
    Inlägg:
    118
    Mottagna gillanden:
    17

Dela sidan

Laddar...