Hej på er,
Vi hyrde bil på Mallis i maj, hade strul med bokningen så vi ringde Spaniens Bokning och Customer service
några gånger.
Väl hemkommen får jag en stor räkning på samtalen i fråga från min mobiloperatör, som säger att det är Betalsamtal? Jag behöver kött på benen innan jag bestrider .
Har mailat deras Customer Service men får inga konkreta svar, de vill ha bokningsnummer osv samt att de säger att personen som stod på bokningen måste maila från sin mailadress (pga GDPR). Han är inte så haj på datorer så det är svårt.
Har kollat på deras sida o ingenstans står det att samtalen kostar extra, mer än ett vanligt alltså.
O samtal inom europa (om vanliga) ska inte kosta extra, så jag behöver er hjälp här.
Nån som vet eller kan hjälpa mej ta reda på om samtalen till Europcar Customer Service och Booking verkligen är "betalsamtal" som kostar mer än ett vanligt samtal inom Spanien?
Vi hyrde bil på Mallis i maj, hade strul med bokningen så vi ringde Spaniens Bokning och Customer service
några gånger.
Väl hemkommen får jag en stor räkning på samtalen i fråga från min mobiloperatör, som säger att det är Betalsamtal? Jag behöver kött på benen innan jag bestrider .
Har mailat deras Customer Service men får inga konkreta svar, de vill ha bokningsnummer osv samt att de säger att personen som stod på bokningen måste maila från sin mailadress (pga GDPR). Han är inte så haj på datorer så det är svårt.
Har kollat på deras sida o ingenstans står det att samtalen kostar extra, mer än ett vanligt alltså.
O samtal inom europa (om vanliga) ska inte kosta extra, så jag behöver er hjälp här.
Nån som vet eller kan hjälpa mej ta reda på om samtalen till Europcar Customer Service och Booking verkligen är "betalsamtal" som kostar mer än ett vanligt samtal inom Spanien?