Ägaruppgifter bil i Spanien

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av Sharky, 25 februari 2020.

  1. Sharky

    Sharky Känd medlem

    Blev medlem:
    28 februari 2011
    Inlägg:
    1.520
    Mottagna gillanden:
    355
    Min Skotska granne vill veta ägare till synes övergiven bil i ett privat flerbilsgarage i urbanisation.
    Jag känner till carfax.es , men vet inte vad man får fram där. Och Skotten vill ha ett gratis alternativ. Svarar polisen på detta eller är det sekretess?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Gyllis

    Gyllis Känd medlem

    Blev medlem:
    28 april 2017
    Inlägg:
    523
    Mottagna gillanden:
    604
    Jag har testat, de lämnade inte ut det...
    Löste problemet med grannens traktor...(y):)
     
    Preciosa och Sharky gillar detta.
  4. Nalle

    Nalle Mycket välkänd medlem

    Blev medlem:
    15 mars 2010
    Inlägg:
    3.778
    Mottagna gillanden:
    750
    Du kan hämta ut dessa uppgifter pà ditt närmsta DGT kontor (Trafico)
    Det finns 2 olika "reporter". En enkel som är gratis och en mer detaljerad som du màste betala en adminkostnad för (kanske 10€) Jag gissar att för personuppgifter màste du ha den som är mer detaljerad.
    Du kan ocksà göra det via deras online service, men dà màste du kunne identifiera dig digitalt.
    Vem som helst kan göra detta sà länga man har "speciellt och relevant intresse" vad detta betyder är nog lite difyst och beror kanske pà dagens tjänsteman...
     
    hydrolift och Sharky gillar detta.
  5. stefand

    stefand Ny medlem

    Blev medlem:
    16 augusti 2019
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    10
    Sharky, klart han vill ett gratis alternativ. Han är ju skotte :)(y);)
     
    Sharky gillar detta.

Dela sidan

Laddar...