Hej!
OT.
Egentligen fel kategori men måste säga att Vodafone är
inte bra att ha att göra med.
Nästan omöjligt att komma ur dom om man vill säga upp.
Det kan ju Lundberg - tror jag det var vittna om.
Har en väninna som ringde mig i veckan och hon kommer inte ur kontraktet.
Hon har haft dom i flera år men ska nu inte ha ADSL på ett tag.
Hon har ringt, mejlat, ringt mejlat och till slut har hon skickat¨
hela korrespondensens kopior med rekommenderat brev, Troligtvis går
det inte heller så hon får använda det spanska Burofax som ska hålla juridiskt
nästa gång och ta bort sitt autogiro.
Istf att annullera abg:et har dom ändrat till prepago

Hon kan spanska så språksvårigheter handlar det inte om.
Det verkar som om personalen är drillade till att inte låtsas förstå
och gör ändringar som man inte vill ha.
Hon är så frustrerad nu så hon vet inte vad hon ska ta sig till.
Hon har även använt sig av den länk som jag lade in där man reggar sig
för att kunna kommunicera - men inget resultat....
Dom är ju så stora i världen med flest kunder vad jag fattat och nu förstår
man varför - man kommer inte ifrån dom angryy
Sorry för OT men jag har ju hennes bekymmer i åtanke...
P :eyes: