Torrevieja för första gången..

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av LottaLindh, 29 oktober 2014.

  1. LottaLindh

    LottaLindh Ny medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    I januari ska jag till Torrevieja för första gången. Vännen jag ska åka med föreslog att jag skulle erbjuda privatsittningar under min tid där då det finns mycket svenskar och engelsmän där vi ska bo. Så, jag undrar om någon möjligtvis kan tipsa om var jag kan annonsera om det?

    Tackar på förhand! =)

    / Lotta
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Jag är förmodligen korkad, men vad menar du med privatsittningar :confused:? Nu får jag väl skämmas antar jag, men jag chansar redface.
    rocio
     
  4. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej jag googlade det är spå dam du är inte ensam o vara korkad
     
  5. myramis

    myramis Medlem

    Blev medlem:
    11 september 2011
    Inlägg:
    178
    Mottagna gillanden:
    12
    Om hon nu är spådam borde hon väl kunna "se" var hon skall annonsera!hjärtaa
     
    pozuela gillar detta.
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  7. tomped

    tomped Medlem

    Blev medlem:
    15 januari 2013
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    1
    Nere vid rondellen i Punta Prima sitter en del kvinnor. Men det kanske är offentligsittningar?sorry
     
    pozuela gillar detta.
  8. rinconada

    rinconada Känd medlem

    Blev medlem:
    6 oktober 2010
    Inlägg:
    3.875
    Mottagna gillanden:
    217
    Ni är änna roliga!
     
  9. rocio

    rocio Aktiv medlem

    Blev medlem:
    1 mars 2012
    Inlägg:
    1.500
    Mottagna gillanden:
    18
    Hm..jag bor strax nedanför PP-rondellen och tycker att dom "offentligsittande" damerna har minskat betydligt i antal dom senaste åren. Männen i området kanske är färdigspådda nu think. Förlåt Lotta Lindh, jag kunde inte låta bli att haka på Tompeds inlägg.
    rocio
     
  10. goranwint

    goranwint Seniormedlem

    Blev medlem:
    4 juli 2008
    Inlägg:
    1.197
    Mottagna gillanden:
    9
    Hej Lotta, och välkommen hit.

    Jag säger som Rocio, att du får förlåta alla lustigkurrar här. Det är inte elakt menat.

    Du kan skriva en tråd här i forumet under "Jobbannonser-Tjänster utföres/sökes". Sen kan du väl kopiera upp annonser och be din vän/dina vänner, att dra runt och lägga i brevlådorna.

    Jag vet inte exakt hur läget är i Torre, men här i Estepona sitter det annonser på varenda lyktstolpe.

    Lycka till/Göran/Moderatorthumb
     
  11. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

  12. LottaLindh

    LottaLindh Ny medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack Göran!

    Jag är van vid att en del försöker vara lustiga och är skeptiska till vad jag arbetar med så det stör mig inte det minsta. Skeptisismen brukar försvinna när de själva vågar sig på en privatsittning, tror att det handlar både om okunskap och lite rädsla för sådant man inte vet så mycket om. =)

    Ser fram emot att komma till Spanien, alla pratar så varmt om landet.

    Önskar alla en härlig fortsättning på dagen! =)

    / Lotta
     
  13. myramis

    myramis Medlem

    Blev medlem:
    11 september 2011
    Inlägg:
    178
    Mottagna gillanden:
    12
    Om du håller rimliga priser lovar jag att komma!
    Nyfiken, inte rädd!
     
  14. Stef

    Stef Aktiv medlem

    Blev medlem:
    16 augusti 2013
    Inlägg:
    460
    Mottagna gillanden:
    99
    Fast spådam är väl som trollkarl, man måste träna bra för att de ska verka verkligt :)
     
  15. LottaLindh

    LottaLindh Ny medlem

    Blev medlem:
    29 oktober 2014
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Vilken tur för mig då att mina klienter inte ser på mitt arbete som en del av er verkar göra ;)
    Tycker inte om ordet spå då sättet jag arbetar på innebär så mycket mer än att 'bara' se vad som väntar den jag läser av. Det handlar mer om att hjälpa en person att se vilka valmöjligheter som ligger framför personen, ibland om ev inre blockeringar, fysiska obalanser, vad som kan behöva justeras i någons företag etc.
    Som sagt, jag är tacksam att mina klienter inte ser på mig som en 'spådam'. =)
     

Dela sidan

Laddar...