Tjejkvällar i Fuengirola

Diskussion i 'Tjänster utföres/sökes!' startad av Djurjouren, 6 mars 2013.

  1. Djurjouren

    Djurjouren Ny medlem

    Blev medlem:
    24 mars 2008
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    0
    Vi på Health Care Center tänkte berätta för er och er personal om våra
    tjejkvällar som snabbt blivit väldigt populära.
    Vi erbjuder den perfekta förfesten och givetvis anordnar vi även
    kvällar för killar. Man sitter bekvämt 5 personer i Jacuzin
    men önskar ni vara fler så är det inga problem då det är ett stort rum
    och vin kan intagas även utanför Jacuzzin :)

    Vi erbjuder

    *Fri tillgång till Jacuzzi
    *20 minuters massage av proffesionell massör
    *1 flaska vin eller motsvarande mängd öl
    *Ett varierat utbud av tapas
    *Gott om utrymme för att fixa till sig inför kvällens utgång.

    Detta kostar 30 euro per person och pågår varje kväll mellan 19-23.
    Förbokning senast 2 dagar innan.
    Givetvis är fredagar och lördagar mest populärt och även det som blir
    bokat i första hand, här gäller först till kvarn :)

    Mvh Linda & Mike

    http://www.lindah.se/girl
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Djurjouren

    Djurjouren Ny medlem

    Blev medlem:
    24 mars 2008
    Inlägg:
    46
    Mottagna gillanden:
    0
    Nu kör vi igång alla våra verksamheter!!

    Jag har precis flyttat min verksamhet från Gran Canaria till Fuengirola och hälsar nya kunder välkomna att pröva på Vibrationströning. Den är speciellt effektiv för dig som lider av värk och smärta och inta kan träna på annat vis. Den är också väldigt bra om man inte hinner träna eftersom 10 minuter träning på denna kombinerade balans och vibrationplatta har samma effekt som 1 timme på ett gym. 10 minuters effektiv träning (20 minuters tidsåtgång då man pausar mellan övningarna) 2 gånger i veckan ger förbluffande resultat efter bara ett par gånger. Dessutom har den visat sig vara väldigt effektiv mot celluliter. Vi anpassar träningen helt efter dig och dina behov och efter din dagsform. Många reumatiker kan ju pga av elaka skov inte träna hårt, då kör vi bara en milt cirkuationsträning det passet. Denna träning kan bedrivas både sittandes och ståendes. Denna mycket speciella vibrationsplatta uppfanns från början till rehabilitering av strokepatienter. Jag hälsar alla välkomna på ett gratis provpass och sen kan du därefter bedömma om det är någonting för dig. Det kostar 150 euro för ett 10 kort och om du vill kombinera det med kostrådgivning så kostar det 250 euro för 10 gånger. Ring och boka en tid för din gratis provgång, eller kom hit när jag vi har öppet hus på Torsdagar mellan 15-17. Då bjuds det även på lite vin och tapas. Du når mig på 605571050 Plaza de hispanidad i Fuengirola. Jag håller även på med andra saker och mer information om detta hittar du på min hemsida http://www.lindah.se/
     

Dela sidan

Laddar...