Hej där ute! Andvändarnamnet är Elios och är ny här. Jag undrar hur jag ska gå tillväga med att titta på tv genom min surfplatta. Kommer att använda ett kontant mobilt bredband och tvn har hdmi uttag men vet ej vad jag ska ha för kablar mellan surfplatta och tvn. Jag kommer att bo i torrrevieja flera månader så filmer vill man ju titta på när det regnar. Har svårt att få grepp om jag ska ha hdmi-kabel eller omvandlare allt verkar så luddigt när man försöker leta upp vad man ska köpa kanske det finns möjlighet att få hjälp av spanska internethandlare i torrevieja. Tänkte bara om nån har haft liknande problem och lösningar. Det ska bli underbart med sol iallafall. Tack för mig och må så bra önskar Elios.
Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget. Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!
PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner.
Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].