Tips på hotell/boende med småbarn centrala Malaga

violflickan

Ny medlem
Hej,

Vi ska åka till Malaga fyra dagar i slutet av mars. Jag försöker nu hitta hotell eller lägenhet som ligger centralt men ändå inte allt för långt bort från stranden.

Vi är två vuxna och ett barn (precis fyllt 4 då). Även om vattnet inte är badtemperatur i våra mått mätt, så tror jag dottern kommer vilja vara mycket på stranden.

Jag förmodar att de hotell som har pool inte har öppnat för säsongen ännu?
Tacksam för förslag på boende, gärna där det är möjlighet ha en extrasäng i dubbelrum alternativt trippelrum.

Tips mottages även på lekplatser eller annat som passar små barn.

/Thérèse

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på ekonomifokus@gmail.com.

Nya trådar

Back
Toppen