Statusuppdatering

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Ja P. Det gör det. Jag pendlar ca fem timmar om dagen, buss, tåg, buss till mitt arbete (fyra timmar om dagen) Och jag ser ofta t.ex två eller fler tjejer som kommer och promenerar. Samtliga stirrar på sin mob i stället för att prata med varann. Öken tycker jag.));)
Kram/Göran

Eller att två barn i en och samma familj sitter vid var sin dator och kommunicerar via FB!
Även mamma kan kalla dem till matbordet via FB... Det är sant. Det händer i vårt avlånga land.

Nya trådar

Back
Toppen