Spansk/engelsktalande som lär ut svenska

Calderon

Medlem
Spansk/engelsk/svensk talande som lär ut svenska

Ja, det var väl en rubrik som heter duga :) Skulle vilja komma i kontakt med en sådan person som kan undervisa min spansktalande man under vistelsen i Spanien. Han lär sej ju hela tiden, men vägrar att prata :-(
Vi flyttar ner för 6 månader den 20/10

Last edited:

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Han kan prata med mig, svensktalande, 55 år, som vill lära sig spanska. Nere från den 11 okt. Torrevieja, Mar Azul. (södra Torrevieja). Dock är jag inte lärare, men om han vill öva svenska är det ju jättebra. Han pratar och jag rättar och förklarar.

Nya trådar

Back
Toppen