Snö snö snö.............

A-Lotta

Medlem
Ja då var det dag igen. Minusgrader och snö på tvären. Har letat fram mössa och varma sockor eftersom jag måste gå ut i detta oväder, måste ju arbeta annars kan jag ju inte åka till Spanien:) till våren.

Lotta

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Lotta..

...
kan se dig där med vantar och mössa...
men det är lite kyligt här nere också. Fleecejacka och
långbyxor måste på och sockor i sandalerna...

I natt har det regnat och det var 15 gr kl 9.

Ja det är trist att man måste jobba...(ja inte alla tycker det :eek: en del
jobbar till dom blir 68 nästan..)Jag väntade och väntade på att få sluta
i flera år (Lev i nuet..:D) Friår först avtalspension sen, tur hade jag.

Man får stå ut...man ska vara glad att man är sv..äähhh frisk..!

Ciao P ;;;;;)

Fortfarande minus 6 och mycket snö dock inte på tvären. Jag klarar av vinter och snö bara det inte blåser och stormar. Stora flingor som dalar mot marken tycker jag är vackert.

Arbeta till 68 tänker jag inte göra!! Får hoppas på samma tur som du P. och få avtalspension eller så får jag väl ansöka om hel "sjukpension" (har halv idag).
Den dagen vi slutar arbeta drar vi söderut.

Lotta

Nya trådar

Back
Toppen