Sevilla!!!

Melina

Ny medlem
Hej!!
Nu har jag varit riktigt drastisk och sagt upp mig från jobbet. Flyttar till Sevilla den 4 januari! Kom hem därifrån igår och boende är verkligen inget problem där nere. Annars så sysslar jag med Fallskärmshoppning så därför var valet Sevilla lätt. :) finns en hoppklubb alldeles utanför!
Men jag tänkte höra om det är någon som vet hur det är med jobb? Måste man öppna spanskt konto, skriva sig där osv. Sen tänkte jag höra om det är ngn här som har planer att flytta dit? :) sällskaps sjuk så här i början! :)
Om du vet ngt alls som stället hör av dig!

Allt gott!
Melina

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej Melina! jag såg att ditt inlägg skapades i december så tänkte se om du fortfarande är kvar? jag är en 23 årig tjej från umeå som är ute på praktik här i sevilla och ska vara här minst 2 månader så om du har lust att hitta på nåt så hör av dig! du kanske har lärt känna staden lite o kan rekomnedera ställen?

ha de gott!

Hola Mirlex...
Tips till dig - och alla andra:

Om ni vill få kontakt fort så klicka på avataren/nicknamnet
och skriv ett privat medd till personen thumb
Alla har ju en mejl reggad vid registreringen. Om dom inte
bytt så får dom ju meddelandet.
Lycka till :cheeky

P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen