Semester i Espania

Diskussion i 'Semester i Spanien' startad av Proffe, 4 september 2013.

  1. Louis

    Louis Aktiv medlem

    Blev medlem:
    7 februari 2013
    Inlägg:
    593
    Mottagna gillanden:
    57
    Och jag gjorde precis tvärtom är 60 och pensionerade mig vid 59 och numera
    livsnjutare:):)
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Proffe

    Proffe Avstängd

    Blev medlem:
    22 augusti 2013
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0
    Livsnjutare

    Du kan vara lycklig att ta så tidig pension redan vid 59. En annan får nog jobba tills man är 70 om ekonomin ska bli bättre än nu. Då kan jag nog räkna med att kanske flytta på mej lite.

    vivaspainsmile

    Proffe
     
  4. rog

    rog Ny medlem

    Blev medlem:
    6 mars 2013
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    1
    Det gjorde du rätt i Lois,passa på o njut medans man kan. Själv sa ja hej till chefen och tog mig till Spanien när jag var 49. Alla har vi nog haft vänner ,arbkamrater som drömt o pratat, men innan drömmarna genomförs har sjukdomen knackat på så det är försent. Själv ser jag framtill min pension som jag kan ta ut vid 61, inte åldern men en liten slant sitter bra efter 12 år utan lön. Ser alla dessa diskussioner om priser på hus osv, min åsikt var o en köper vad man orkar med o därefter njuter. Ha en bra dag till alla på forumet.:)
     
  5. Proffe

    Proffe Avstängd

    Blev medlem:
    22 augusti 2013
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0
    Vinner jag Eurojackpotten köper jag mej en Ö i spanien Och lämnar landet för gött.
    Nu blev ni säkert både nöjda o belåtna. Man kan väl ändra sig

    Du får ändra om detta står i fel tråd ..preciosa..preciosa..
     
    Last edited: 10 september 2013
  6. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Ett bra erbjudande

    American Express SAS Eurobonus
    Få 6 000 eurobonuspoäng direkt om du tecknar ett American Express SAS Eurobonus kort via vår LÄNK. 6 000 poäng räcker till en inrikes flygresa.
    Kika in erbjudandet på Americanexpress.se.


    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].

Dela sidan

Laddar...