Sabadell

myramis

Medlem
Finns det ngt Sabadellkontor i Torrevieja el omnejd där personalen kan uppträda med vanligt hyfs. Åker gärna en bit de få gånger jag verkligen behöver besöka ett bankkontor. Jag är en person med stort tålamod och söker inte konfliktsituationer, men jag vill verkligen inte riskera att drabbas av stroke varje gång jag gör ett bankbesök. Banken i stort har jag inget att klaga på men bankkontoren i La Siesta och Torremarina har överskridit gränsen en gång för mycket. Så är det ingen som har en bra rekommendation får det bli ett bankbyte. Tipsa gärna om andra bankkontor med bra personal!!

Spanienforum

Sponsrat inlägg
Hej!
Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Hej!

Personalen på citykontoret på Azorin 12 har varit väldigt bra och trevliga
tycker jag.
Dock har det varit bara en kassa öppen i bland med lång kö om man nu
bara ska göra ett sånt ärende.
Däremot kan man beställa tid för lite mer avancerade ärenden...
965 706 280. Har en svensktalande man där - Pablo Martin Ek Diez men tjejerna har varit jättebra...
Vid C/ Patricio Zammit/Antonio Machado Nära busstation har dom börjat
med kölappar!!! Stort :D
Men personalen vet jag inte så mycket om där...

Chao P :sol:

Nya trådar

Back
Toppen