Söndagsöppen supermarket?

Diskussion i 'Nerja' startad av el pato, 11 april 2017.

  1. el pato

    el pato Ny medlem

    Blev medlem:
    9 april 2013
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej - vill minnas att i stort sett alla matvaruaffärer är stängda på söndagar, och nu på söndag som är påskdagen lär det väl vara än värre.
    Vet nån var jag kan handla mat (enklare frukostvaror) på söndag eftermiddag mellan Malaga och Nerja - så nära Nerja som möjligt? Nån supermarket, 7/11 eller liknande?
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. Jonke

    Jonke Ny medlem

    Blev medlem:
    9 mars 2016
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    5
    Hej el pato!

    Jag är inte säker men jag tror att bensinmacken uppe vid den västra avfarten från motorvägen (A7) till Nerja (ett par hundra meter norr om Lidl) är öppen på söndagar och möjligen också på Påskdagen. Den brukar iaf. ha öppet när vi kommer med sena Norwegian-planet till Malaga och anländer i Nerja en bra bit efter midnatt. De har en del enklare matvaror som borde funka som frukost. Lycka till.
     
  4. el pato

    el pato Ny medlem

    Blev medlem:
    9 april 2013
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för tips Jonke!
     
  5. Preciosa

    Preciosa Veteranmedlem

    Blev medlem:
    13 december 2008
    Inlägg:
    8.313
    Mottagna gillanden:
    1.050
    Carrefour som väl finns många där nere har alltid söndagsöppet...
    Kolla på googlemap, dom brukar vara utmärkta där.
    Chao P :)
     
    el pato gillar detta.

Dela sidan

Laddar...