Säljare söker arbete i Spanien

Diskussion i 'Arbete sökes' startad av wolas, 23 oktober 2012.

  1. wolas

    wolas Ny medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Har jobbat många år som säljare - önskar nu jobb i Spanien! Helst i trakterna kring Malaga och Costa del Sol, men alla förslag beaktas så även
    Costa Brava, Barcelona et cetera ;-)

    Bott i Spanien för många år sedan och nu vill jag tillbaka. Är flytande i engelska och spanska liksom svenska så klart. Kan även hjälpligt norska, danska, tyska och franska. Mycket social och lätt för att prata in mig i de flesta sammanhang och skapar lätt förtroende.

    Mesta kunskaperna inom internet, affärsinformation och liknande tjänster. Har stor social kompetens och är brett allmänbildad. Kan sälja det mesta, men tjänster som man själv tror på säljer man så klart alltid bäst. Under tiden i Spanien sist jobbade jag som bartender med mycket lyckat resultat i känd spansk studentstad. Kan lära mig det mesta och är aldrig vilsen oavsett situation.
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. CarlosC

    CarlosC Ny medlem

    Blev medlem:
    13 oktober 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0
    bartendernjobb inget du vill syssla med igen?
     
  4. wolas

    wolas Ny medlem

    Blev medlem:
    23 oktober 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Oj, såg aldrig att jag fick svar på inlägget....förrän nu ;)
    Gjort så mycket annat emellan - jo, skulle jag få ett nytt bra jobb som bartendender eller för att hjälpa en bar/restaurang/nattklubb igen så skulle jag allt åka. Är riktigt bra på att verkligen dra till mig folk ;)
    / Håkan
     

Dela sidan

Laddar...